Administration

Content till din hemsida

Vi samarbetar med Hebe hemsida

Rutiner och checklistor

Med rutiner och checklistor kan du se till att arbetet flyter på bättre.

Ibland är det externa partners som kräver att det finns dokumentation för uppföljning – men ofta har du stor användning av det internt också

Förutom rutiner och checklistor kan vi skapa egenkontroller enligt branchrelger, riskanalyser, handlingsplaner och annan dokumentation.

Personalarbete och rekrytering

Att ha anställda ställer krav på dig som arbetsgivare!

Anställningsavtal ska vara korrekta, löneprocessen ska hanteras och du ska ha koll på arbetsmiljöfrågor – vi kan stötta dig!

Att rekrytera och hitta rätt person kan vara en utmaning.

Här finns erfarenhet av hela rekryteringskedjan – att skapa annons, göra urval av ansökningar, intervjua och ta referenser.

Offerter och annan administration

Lägg tid på kärnverksamheten och outsourca det administrativa arbetet med att skapa offerter med mera. 

Eller har du fått frågor från myndigheter som du inte vet hur du ska svara på?

Kontakta oss för hjälp!

Digitalt samarbete skapar frihet!

Vi jobbar nästan uteslutande digitalt – men är aldrig längre bort än ett telefonsamtal!

Digitalt samarbete är enkelt och gör att vi kan hjälpa dig vart du än befinner dig. Vi har kunder över hela Sverige!

Vad behöver du hjälp med?